Casa Àsia

Accessos directes



Cap_casaasia
Premsa > Primer informe sobre turisme asiàtic. "Turisme asiàtic: turisme de qualitat"

Primer informe sobre turisme asiàtic. "Turisme asiàtic: turisme de qualitat"

Casa Àsia, amb la col·laboració de Value Retail, ha elaborat aquesta publicació que es va presentar l’any passat i que està especialment adreçada al conjunt de professionals del sector, empreses i institucions relacionades amb el món del turisme.

Una primera constatació d'aquest informe és que la regió d'Àsia-Pacífic i, en particular, la zona d'Àsia Oriental, constitueix en l'actualitat el mercat turístic emissor més important i amb major potencial de creixement del món. Actualment, el 24% del turisme emissor mundial té origen a Àsia-Pacífic, regió que aporta cada any més de 300 milions de turistes.

Europa és la destinació preferida per als turistes asiàtics que decideixen viatjar fora de la seva regió, i Espanya és una destinació consolidada per als coreans i japonesos, i compta amb marge de creixement per acollir el turisme xinès, indi i del sud-est asiàtic. Xina, però, domina el mercat del turisme emissor asiàtic amb més de 120 milions de sortides.

D'altra banda, el turisme asiàtic està associat al turisme de qualitat ja que compta amb un elevat poder adquisitiu, viatja en diferents mesos de l'any, ocasiona escasses incidències i té interès per l'art, la gastronomia, i els esdeveniments culturals de primer nivell, i també té preferència pel shopping i el consum de luxe.

Entre els factors que més han afavorit el creixement d'aquest turisme cap al nostre país, destaca la millora de la connectivitat aèria amb Àsia, gràcies a l'obertura el 2016 i 2017 de noves línies directes des de Madrid i Barcelona a diversos països d'Àsia. No obstant això cal seguir atraient aquest turisme procedent d'Àsia, Espanya ha d'ajustar la seva oferta, adaptar als seus interessos i tenir en compte les seves necessitats.

Aquestes són algunes de les conclusions d'aquest Informe sobre Turisme Asiàtic, que s'estructura en 4 capítols. En el primer s'analitza l'evolució del turisme asiàtic en els últims anys, la situació actual i les principals perspectives de futur. En el segon, s'analitza el potencial d'Espanya com a mercat receptor i les principals limitacions. En el tercer capítol, s'expliquen les principals tendència del turisme dels principals mercats asiàtics: Japó, Xina, Corea, Índia i el Sud-est Asiàtic. Finalment, s'aborden les qüestions clau per a l'atracció i adaptació de l'oferta al turisme asiàtic.

Share to Twitter Share to Facebook Share to LinkedIn Share to Google Reader Share to Yahoo Share to delicious Share to NetVibes Share to Digg Share to Menéame Share to La Tafanera Rss
Casa Asia
Casa Àsia | Seu Social | Pavelló de Sant Manuel. Recinte Modernista de Sant Pau | Sant Antoni Maria Claret, 167 | 08025 Barcelona | +34 93 368 08 36
Centre Casa Asia - Madrid | Palacio de Cañete | Calle Mayor, 69 | 28013 Madrid | +34 91 360 01 94
© CASA ÀSIA 2016. Avís legal. Produït per rodest