Casa Àsia

Accessos directes



Cap_casaasia
Educació > Curs: "Bones pràctiques per adaptar els actius digitals d'una pime al públic xinès"

Curs: "Bones pràctiques per adaptar els actius digitals d'una pime al públic xinès"

Redes sociales China

Està el mercat xinès a l'abast d'una pime? Realment és tan important el món digital a Xina? Com hauríem de posar a punt les nostres estratègies de màrqueting per entrar en el gegant asiàtic? Quin esforç econòmic suposa apostar per aquest mercat?

Casa Àsia organitza aquest curs per intentar donar resposta a aquestes i moltes altres preguntes que poden sorgir a una pime amb vocació internacional que somia amb entrar en un dels mercats de major grandària i amb més múscul econòmic del món.

Guanyar partits allà és molt difícil i requereix altes dosis de paciència i una bona planificació. Un pla de màrqueting per al mercat xinès passa, sense cap menda de dubte, per dissenyar una estratègia digital. Les xarxes socials són el millor i més ràpid mitjà de propagació d'opinions que hi ha a la Xina. Fer pedagogia per vendre un producte o servei en elles requereix temps i saber com i on fer-la.

L'objectiu d'aquest curs és facilitar bones pràctiques per adaptar els actius digitals d'una pime al públic xinès.

· Construcció de marca a la Xina: factors d'èxit i tendències de consum.
· Web adaptada: opcions de hosting, domini i arquitectura de la informació.
· Consumer Awareness: Posicionament a Baidu. Influència de les principals xarxes socials i plataformes digitals com Wechat o Weibo. 
· Modalitats de comerç electrònic.

Es plantejaran casos pràctics per fomentar la participació activa dels assistents.

Els alumnes tindran a la seva disposició, segons disponibilitat, el servei de biblioteca d’aula amb material bibliogràfic complementari al curs.

Data
14/03/2019 18:30 h
Horari
Dijous 14 de març de 2019 de 18.30 h a 21.00 h
Durada total del curs i número i durada de les sessions: 1 sessió de 2,5 hores
Lloc
Can Jaumandreu
Carrer Perú, 52
Barcelona

Entrada

Import de matrícula: 40 euros

 

Organitza
Casa Àsia
Ponent

El curs serà a càrrec de Roger Nierga, CEO de Fengling, agència de màrqueting digital amb més de 6 anys d'experiència en estratègies de marca per al mercat xinès.

Informació relacionada

Desplegable
05-02-2016

Etiquetes

Desplegable
Share to Twitter Share to Facebook Share to LinkedIn Share to Google Reader Share to Yahoo Share to delicious Share to NetVibes Share to Digg Share to Menéame Share to La Tafanera Rss
Casa Asia
Casa Àsia | Seu Social | Recinte de Can Tiana | c/ Bolivia, 56 | 08018 Barcelona | +34 93 368 08 36
Centre Casa Asia - Madrid | Palacio de Cañete | Calle Mayor, 69 | 28013 Madrid | +34 91 360 01 94
© CASA ÀSIA 2016. Avís legal. Produït per rodest